Zasady dostawy obowiązujące w hurtowni odzieży damskiej my Luxe

Klient krajowy z dostawą na adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
-możliwa jest wysyłka zamówionego towaru i odbioru z płatnością za pobraniem lub tradycyjnie przelewem na konto bankowe sprzedawcy
klient zagraniczny z dostawą po za terenem Rzeczypospolitej Polskiej
-wysyłka towaru, czas realizowania i kompletowania zamówionego towaru rozpoczyna się w dniu następnym po wcześniejszym zaksięgowaniu całości należnej kwoty zapłaty wynikającej z faktury wystawionej przez sprzedawcę 

  1. Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się profesjonalną firmą kurierską DPD,GLS lub innym transportem wskazanym przez klienta po wcześniejszej akceptacji ze strony sprzedawcy i zrealizowaniu wszystkich zobowiązań ze strony kupującego
  3. Odbiór osobisty zamówienia przez Klienta może odbyć się za uprzednim uiszczeniem płatności za zamówienie zrealizowane na naszej stronie w celu odebrania w naszej hurtowni stacjonarnej.
    Adres stacjonarny hurtowni- marka My Luxe Rzgów ul.Rzemieślnicza nr 35 95-030 Hala S boks nr 51,50A
  4. Towary wysyłane są w terminie nie później jak 3 dni roboczych, od zaksięgowania wpłaty na konto bankowe hurtowni za złożone zamówienie jeśli wszystkie zakupione produkty były dostępne na stanie w hurtowni
  5. W przypadku czasowej niedostępności Towaru termin wysyłki może ulec wydłużeniu ,sprzedawca poinformuje wtedy kupującego o najbliszym możliwyn terminie dostawy i realizacji zamówienia.
    Terminu dostawy liczony w dniach roboczych należy rozumieć pod pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  6. W każdej przesyłce Towaru znajduje się dowód zakupu(Faktura) a w razie jej zaginięcia lub uszkodzenia klient ma prawo nie zwłocznie powiadomić sprzedawce w celu wysłania przez sprzedawcę duplikatu faktury na pocztę email podaną przez kupującego.
  7. Klient zobowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  8. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi, który jest podmiotem profesjonalnym, przechodzą na Klienta wszelkie korzyści i ciężary związane z rzeczą jak również niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki z winy przewoźnika.

Ze względu na różnorodność towaru koszty związane z przesyłką naliczane są po profesjonalnym spakowaniu towaru i doliczane do faktury proforma wystawianej przed wysyłką zamówienia.

Cennik przesyłek krajowych
Cennik przesyłek międzynarodowych